+40 372.764.446

 office@asgwind.eu

20 Iun
Informatii Generale

Informatii Generale

20 Iunie 2016

AEROPORTUL INTERNATIONAL HENRY COANDA ( IATA: OTP, ICAO: LROP) Este cel mai aglomerat aeroport din Romania,situat la 16,5 km nord-vest de orasul Bucuresti,in orasul Otopeni.

Anul 2005 2006 2007 2008 2009 2010
Cargo (tone) 16887 18089 17423 19235 21452 22589


Principalele linii aeriene: Aegean Airlines, Aer Lingus, Aeroflot, Aerosvit Airlines, Air Bucharest, Air France, Air Malta, Air Moldova,Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Carpatair, Czech Airlines,EasyJet, El Al, Polish Airlines,Lufthansa, Hungarian Airlines, Niki,Olympic Air, Qatar Airways, Scandinavian Airlines, Sky Airlines,Swiss International Air Lines,Syrian Air, TAROM, Turkish Airlines,VuelingWind Jet.



AEROPORTUL INTERNATIONAL SOFIA
(IATA: SOF, ICAO: LBSF) Aeroportul International Sofia,de asemenea numit si Letishte Sofia-Vrazhdebna,este principalul aeroport din Sofia,Bulgaria.Situat la 5 km est de centrul Sofiei.

Anul 2005 2006 2007 2008 2009 2010
Cargo (tone) 14725 15241 17392 18294 15093 15322

Principalele linii aeriene: Aeroflot,Air France, Air Malta, Alitalia, Austrian Airlines, British Airways, Bulgaria Air, Cimber Sterling,Czech Airlines, EasyJet, El Al, German wings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Malév Hungarian Airlines, Olympic Air, Qatar Airways, Swiss International Air Lines, TAROM, Turkish Airlines.

 


PORTUL CONSTANTA

Portul Constanta are o capacitate de manipulare de 100.000.000 tone (98.000.000 tone lungi; 110.000.000 tone scurte) pe an si de 156 de dane din care 140 de dane sunt operationale. Lungimea totala a cheiului este de 29.83 km (18.54mi) si adancimi cuprinse intre 8 si 19 de metri. Aceste caracteristici sunt comparabile cu cele oferite de cele mai importante porturi europene si internationale, permitand gazduirea de petroliere cu o capacitate de 165.000 tdw (TDW) si vrachiere de 220.000 tdw.

Portul Constanta este atat un port maritim cat si unul fluvial.Zi de zi,mai mult de 200 de nave fluviale sunt in port pentru manipularea marfurilor sau care urmeaza sa fie exploatate.Legatura portului cu fluviul Dunarea se face prin Canalul Dunare-Marea Neagra,care reprezinta unul dintre principalele atuuri ale Portului Constanta.Cantitati importante de marfa sunt transportate de fluviu,intre Constanta si tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Serbia, Ungaria, Austria, Slovacia şi Germania.Traficul fluvial este foarte important pentru Portul Constanta, avand o pondere de 23,3% din traficul total, în 2005, când 8.800 de nave fluviale acostau in port.

Articole Similare